2024_3M_aterkallelse_fullimage

Tuotteet: 3M™ PELTOR™ X4-sarjan kuulonsuojaimet 
Valmistuspäivä: tammikuu 2020 – syyskuu 2022

Osana 3M:n jatkuvaa sitoutumista korkealaatuisten henkilösuojaimien toimittamiseen 3M julkaisee käytön lopettamis- ja takaisinkutsu tiedotteen koskien 3M ™ PELTOR™ X4 -sarjan kuulonsuojaimia, jotka ovat valmistettu maaliskuun 2020 ja syyskuun 2022 välisenä aikana.  3M on havainnut, että kyseisellä aikavälillä valmistetuissa X4-kuulosuojaimissa saattaa esiintyä halkeamia kupujen ulkopinnoilla (ks. liite A). Kaikki tällä aikavälillä valmistetut tuotteet on poistettava käytöstä, vaikka halkeamia ei esiintyisi. Katso alla olevista ohjeista tuotteet, joita tämä tiedote ja mahdolliset lisäohjeet koskevat. Tähän ongelmaan liittyen ei ole raportoitu loukkaantumisia, tai onnettomuuksia.

3M_Taulukko 1- Mallitunnukset joita ongelma koskee_kuva

Ohjeet loppukäyttäjille:

Vaihe 1: Selvitä, koskeeko ongelma hallussasi olevaa kuulonsuojainmallia, tarkista kuvun ulkopinnalle painettu mallitunnus (Figure 2). Vertaa kupin mallinumeroa yläpuolella olevassa taulukossa 1. ilmoitettuihin. Jos mallinumero vastaa jotakin taulukossa mainittua, jatka vaiheeseen 2. ja mikäli numeroa ei ole mainittu taulukossa, voit edelleen jatkaa tuotteen käyttöä.
Vaihe 2: Tarkista kupin ulkopuolelle painettu valmistuspäivämäärä (Mfg) (MM/YYYY) (Figure 2). Jos tuotteen valmistusaika on ollut 03/2020–09/2022 välisenä aikana, jatka vaiheeseen 3.
Vaihe 3: Ota yhteyttä paikalliseen jälleenmyyjään koordinoidaksesi viallisten tuotteiden palautusmenetelmää, korvaavaa tuotetta (jos saatavilla), tai tuotteen hyvitystä varten.

2024_3M_aterkallelse_model

Ohjeet jälleenmyyjille: 

Kun olet vastaanottanut tämän tiedotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja rekisteröi palautus/reklamaatio skydda.fi sivuilla. Täytä kommenttikenttään Peltor X4 takaisinveto. Jos tuotteita on varastoituna, palauta tuotteet täyttämällä palautuslomake ohjeiden mukaisesti. Voit käyttää postin palautusnumeroamme. 

Lähetä tämä tiedote välittömästi asiakkaillenne, jotka ovat hankkineet tuotteita, joita tämä ongelma koskee ja tarjoa asiakkaillenne apua prosessin loppuun saattamiseksi. Skydda hyvittää jälleenmyyjille kaikki ajanjaksona ostetut kuulonsuojaimet, jotka rekisteröidään skydda.fi sivuilla. Hyvityksen saamiseksi varastossa olevat tuotteet on palautettava takaisin Skyddalle, jonka jälkeen hyvitys suoritetaan. 


Jos sinulla on kysyttävää tai haluat lisätietoja, ota yhteyttä Skyddan asiakaspalveluun.

Skydda on edelleen sitoutunut tarjoamaan laadukkaita tuotteita ja palveluita asiakkailleen. Pahoittelemme tästä tilanteesta mahdollisesti aiheutuvaa vaivaa. Arvostamme jatkuvaa tukeasi 3M:n henkilösuojaus tuotteille ja palveluille.

Ystävällisin terveisin,    
Skydda Suomi Oy

 

Kirjoitettu 26/03/ 2024

Sinua voisi kiinnostaa myös